16 april 2017

PvdA bijeenkomst over verduurzamen van woningen

Op donderdag 20 april organiseert de PvdA in Zoetermeer vanaf 20:00 uur in gebouw de Unie, Bredewater 16, een discussiebijeenkomst over het verduurzamen van onze woningen. Het klimaatverdrag van Parijs betekent dat we ook in Zoetermeer nog veel minder CO2 moeten uitstoten. Iedereen is wel voor een schoner milieu, ook thuis. Om je huis duurzamer te maken, moet er geïnvesteerd worden in isolatie van vloer en/of dak, zonnepanelen, etc. Dat kost een paar centen en wie gaat die betalen? De verhuurder of woningbouwcoöperatie? En wat merkt de huurder er dan van? Of de eigenaar van een koopwoning? En hoe gaat dat dan bij bestaande (huur)woningen? Wat doet de gemeente nu en wat kan de gemeente in de toekomst nog extra gaan doen?

De PvdA Zoetermeer organiseert dit jaar een aantal politieke cafés om op een informele manier met elkaar in gesprek te gaan over actuele onderwerpen. De gesprekken worden ook gebruikt om het programma voor de verkiezingen in 2018 op te stellen.

Het tweede is op donderdag 20 april om 8 uur ’s avonds aan het Bredewater 16 in Zoetermeer. Iedereen die geïnteresseerd is, is welkom.