Aankondiging debatavond kandidaat-partijvoorzitters 2 september

9 augustus 2021

Aankondiging debatavond kandidaat-partijvoorzitters

Zoals je misschien al gelezen hebt gaat Nelleke Vedelaar in oktober stoppen als partijvoorzitter van de Partij van de Arbeid. Nu Nelleke stopt krijgen wij weer een nieuwe partijvoorzitter. Binnenkort mogen wij als leden daarom onze stem weer laten horen.

Er zijn tot nu toe zeven personen die hebben aangegeven dat ze graag de functie van partijvoorzitter op zich willen nemen vanaf oktober.

Wij hebben iets moois voor elkaar gekregen:

op donderdagavond 2 september aanstaande

komen alle kandidaten naar Zoetermeer!

Ken je Pieter Paul Slikker, Gerard Bosman, Frank van de Wolde, Binnert de Beaufort, Reshma Roopram, Esther-Mirjam Sent en/of Ger Rolsma nog niet, dan is dit de kans om ze te ontmoeten en ze het hemd van het lijf te vragen. Of ken je de kandidaten al wel, maar wil je weten wat de verschillen in hun ideeën en aanpak zijn over het partijvoorzitterschap? Dan is 2 september de perfecte avond om alles nog eens op je in te laten werken.

We hopen dat de avond fysiek kan plaatsvinden, maar anders regelen we dat de avond digitaal door kan gaan.
Meer informatie over locatie, tijden en programma volgt nog.
En als er nog meer personen aangeven dat ze zich kandidaat stellen, dan zullen we hen ook uitnodigen om naar Zoetermeer te komen.

Maar zet 2 september dus sowieso in je agenda. Het wordt zeker een bijzondere avond!

Om ze het hemd van het lijf te vragen hebben we nog wel even jouw input nodig. Wat zou je willen weten van de kandidaten? Welke vraag zou je aan hen willen stellen? Heb je een algemene vraag aan ze allemaal of heb je een specifieke vraag aan één persoon? We horen het graag van je.

Stuur je vragen voor de kandidaat-partijvoorzitters voor 31 augustus naar Susanne Bout: [email protected], dan zorgen wij voor een interessante debatavond.

Wil je de debatavond bijwonen dan willen je vragen je even aan te melden zodat we weten hoeveel mensen er komen. Dit is uiteraard ivm de coronaregels. (En vol = vol.) Ook het aanmelden kan bij Susanne, via bovenstaand e-mailadres.

Wij hopen jullie allemaal weer eens te ontmoeten.