Bedankt voor je stem!

Door Margot Kraneveldt op 22 maart 2018

Teleurstelling overheerst. Veel vrijwilligers hebben zich de afgelopen weken keihard ingezet om het verhaal van de PvdA naar voren te brengen. Heel veel dank daarvoor! Wij willen ook iedereen bedanken die zijn/haar stem op ons heeft uitgebracht.

Helaas zakken we van vier naar twee zetels in Zoetermeer, maar wij blijven strijdbaar en ons inzetten voor een resultaatgericht armoedebeleid, menswaardige zorg voor hulpbehoevenden en ouderen, een goed woningaanbod met meer sociale huurwoningen, een duurzame stad en voldoende banen.

In (bijna) het hele land heeft onze partij verloren. Wij zullen het vertrouwen weer terug moeten winnen in Nederland. Daar blijven wij onze uiterste best voor doen.

We willen GroenLinks, de VVD, Zoetermeer Vooruit, Partij Democratie voor Zoetermeer en de PVV feliciteren met hun overwinning. Het is aan de VVD om andere partijen nu uit te gaan nodigen. Zij zijn aan zet. Ons past bescheidenheid nu.

Margot Kraneveldt

Politiek bedrijven zit me in het bloed, van 2003 tot 2012 op landelijk niveau als Kamerlid en sinds maart 2014 als volksvertegenwoordiger dichterbij huis: in mijn eigen stad, in ‘mijn’ Zoetermeer. In een leuk, gedreven, betrokken en deskundig fractieteam, met hulp van vele leden die ons inhoudelijk ondersteunen. Graag ga ik nog een raadsperiode door,

Meer over Margot Kraneveldt