Donatie voedselpakketten

26 april 2021

Donatie voedselpakketten

Op zaterdag 24 april jl. hebben we samen met GroenLinks Zoetermeer, het ILOZ en Stichting Rijkt (ramadan)voedselpakketten samengesteld voor gezinnen uit Zoetermeer die wat minder te besteden hebben. Deze actie was niet gericht op alleen islamitische gezinnen, maar op alle gezinnen die het financieel moeilijk hebben.

In de ochtend is een flinke groep mensen enthousiast begonnen met het samenstellen en inpakken van de pakketten. Vervolgens hebben heel wat vrijwilligers deze thuisbezorgd bij de Zoetermeerders.

Bestuursvoorzitter Ramie Al Moukhaibar: “Het voelt goed om mensen te kunnen helpen. Door steeds op een andere groep mensen te focussen hopen we veel Zoetermeerders te bereiken. En ik ben trots op onze vrijwilligers, en op die van de andere organisaties, die zich zo hebben ingezet op hun vrije dag. Ik hoop nog vaker dit soort gezamenlijke acties te kunnen doen met hen.”

Helaas is door de coronacrisis ook in Zoetermeer de armoede gegroeid. Wij hopen met deze actie vele gezinnen een steuntje in de rug te hebben gegeven.

Benieuwd naar onze vorige uitdeelactie? Klik hier.