Doneer een roos voor Valentijnsdag

5 februari 2022

Doneer een roos voor Valentijnsdag

Valentijnsdag: verras iemand met een roos!

Aan wie wil jij een roos geven? Aan wie heb je altijd een roos willen geven maar nog nooit gedaan? Met de actie ‘Doneer een roos voor Valentijnsdag’ kan iedereen een roos laten bezorgen. Wie verdient dat volgens jou? De PvdA brengt de roos in het kader van Valentijnsdag naar de persoon van je keuze.

De Partij van de Arbeid en rode rozen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Valentijnsdag en rode rozen ook. Elk jaar organiseert de PvdA Zoetermeer daarom een Valentijnsdagrozenactie. “We delen dan altijd rozen uit aan het winkelend publiek in het Stadshart. Dit jaar pakken we het zelfs wat persoonlijker aan!”, zegt Susanne Bout, raadslid en nummer 2 op de kieslijst voor de PvdA. “Dat past beter in deze tijden van eenzaamheid. Er is sinds corona meer behoefte aan persoonlijk contact.”

“We geven 100 rozen weg. De ontvangers moeten wel in Zoetermeer wonen en iemand die meerdere keren wordt aangemeld krijgt de roos alleen van de eerste aanmelder”, voegt Bout toe. Dus: wie het eerst komt, die het eerst maalt. Na 100 aanmeldingen sluit de rozenactie en dan kunnen er geen nieuwe mensen worden aangemeld.

Bestel dus nu hier een roos voor je (stille) geliefde, je favoriete mantelzorger, je zus, de pakketbezorger, de bakker van het lekkerste brood, de leukste vakkenvuller of de straatagent die altijd voor je klaar staat. De PvdA zal die roos vervolgens persoonlijk op zondag 13 of maandag 14 februari bezorgen. Je kunt zelfs een eigen berichtje erbij maken of de roos juist anoniem laten bezorgen! Wie verras jij?

Klik op de link voor onze speciale rode roos pagina en geef iemand op in drie simpele stappen.