Nieuwsbrief zomer 2019

6 augustus 2019

Nieuwsbrief zomer 2019

De zomer is er weer! Hiermee komt ook een einde aan een bewogen politiek jaar. Om het politieke jaar gezamenlijk af te sluiten hebben we ook dit jaar de actieve leden uitgenodigd voor onze zomerbarbecue. Voor ieder was er iets lekkers te eten en drinken. We zijn dankbaar voor ieders inzet. Onze actieve leden waren van harte welkom met partner en/of kinderen, want mede dankzij het thuisfront zijn onze vrijwilligers in staat zich in te zetten voor onze vereniging. We hadden redelijk mooi weer, maar het was in ieder geval net zo gezellig als vorig jaar!

Ook onze minder actieve leden wensen wij uiteraard een fijne zomer toe. Of u nou al op vakantie bent geweest of nog gaat,of dat u thuis blijft, we hopen dat u kunt genieten van het mooie weer.

En misschien zien we u na de zomervakantie eens een keertje op een bijeenkomst of bij onze gezellige pubquiz? Kijk eens bij de agenda of op onze website of er een activiteit is die u aanspreekt.

En nu… is het hoog tijd voor onze nieuwsbrief!

KLIK HIER VOOR DE NIEUWSBRIEF

Wij wensen jullie allemaal een fijne zomer toe!

PvdA Zoetermeer