28 maart 2016

PvdA in gesprek met publiek Stadshart over referendum

De Partij van de Arbeid afdeling Zoetermeer gaat zaterdag 2 april in gesprek met het winkelend publiek van het Stadshart. In het kader van de landelijke PvdA-actie #PvdAindebuurt staan de Zoetermeerse PvdA-fractieleden bij de bekende Rode Kraam, om met bewoners te praten over het samenwerkingsverdrag met Oekraïne.

Op woensdag 6 april is het referendum over samenwerking met Oekraïne. De Partij van de Arbeid is groot voorstander van het samenwerkingsverdrag met Oekraïne. Het verdrag is volgens de partij goed voor Nederland en voor Oekraïne, omdat een veilig en democratisch Oekraïne in het belang is van onze vrede. Samenwerking voorkomt dat de toekomst van de Oekraïense democratie en bevolking gedicteerd wordt door Poetin. Ook profiteren werknemers en bedrijven volgens de PvdA van handel zonder bureaucratische belemmeringen.

De PvdA is op zaterdag 2 april in meer dan 100 steden en dorpen te vinden op markten, pleinen en in de wijk. De PvdA Zoetermeer is op deze dag van 12.00 tot 15.00 uur te vinden op het Promenadeplein in het Stadshart.