PvdA Zoetermeer sponsort Kinderpretplein 2017

Door Susanne Bout op 11 december 2017

Via een bericht op de facebook-pagina van Zoetermeer actief werden wij erop attent gemaakt dat het Kinderpretplein 2017 nog op zoek was naar een sponsor. Dat alle kinderen mee kunnen doen in de maatschappij staat hoog in het vaandel van de PvdA, dus daar werkt de PvdA graag aan mee.

Op woensdag 20 december van 13.00 tot 16.00 uur wordt de Markt weer omgetoverd tot een écht kinderpretplein! Honderden kinderen hebben tijdens de Winterfair hopelijk weer de tijd van hun leven in de grote tent met allerlei leuke activiteiten (zoals kerststukjes maken, waxine licht houders versieren, schminken en nog veel meer).

Namens de PvdA zal fractievoorzitter Margot Kraneveldt in de jury zitten van Zoetermeer Got Talent.

De PvdA in Zoetermeer wenst alle kinderen hele fijne feestdagen!

Susanne Bout

Wonen in Zoetermeer, in een grote stad met veel groen en veel water, is fijn. Het verenigingsleven bloeit in Zoetermeer en Zoetermeerders doen vaak en veel vrijwilligerswerk. Maar niet iedereen kan meedoen tegenwoordig. Ik heb zelf van dichtbij meegemaakt hoe geweldig het is als mensen of organisaties je kunnen helpen om vooruit te komen in

Meer over Susanne Bout