Thema-avond Luchtkwaliteit Zoetermeer op 20 januari

Door Margot Kraneveldt op 12 januari 2021

Thema-avond Luchtkwaliteit Zoetermeer

Het Schone Lucht Akkoord, WHO advieswaarden, smart sensors, citizen science, stikstof, ultrafijn stof, houtrook, satelliet- en mobiele metingen. Allemaal hot topics. Niet gek, want een goede luchtkwaliteit is belangrijk voor iedereen. Gelukkig krijgt de luchtkwaliteit de laatste jaren als gevolg van alle inspanningen meer aandacht, maar het blijft belangrijk om naar verdere verbetering te streven.

D66 Zoetermeer, GroenLinks Zoetermeer en PvdA Zoetermeer nodigen inwoners en ondernemers van Zoetermeer van harte uit voor een thema-avond over de luchtkwaliteit in Zoetermeer. Deze digitale bijeenkomst vindt plaats op woensdagavond 20 januari, vanaf 19.30 uur. Vooraf aanmelden is gewenst. De aanmeldknop en meer info over de sprekers kunt u vinden op de website: https://thema-avond-luchtkwaliteit.webnode.nl/

Margot Kraneveldt

Politiek bedrijven zit me in het bloed, van 2003 tot 2012 op landelijk niveau als Kamerlid en sinds maart 2014 als volksvertegenwoordiger dichterbij huis: in mijn eigen stad, in ‘mijn’ Zoetermeer. In een leuk, gedreven, betrokken en deskundig fractieteam, met hulp van vele leden die ons inhoudelijk ondersteunen. Graag ga ik nog een raadsperiode door,

Meer over Margot Kraneveldt

Waar ben je naar op zoek?