26 juni 2017

Voorjaarsdebat 19 en 26 juni 2017

De PvdA Zoetermeer kijkt tevreden terug op het voorjaarsdebat dat op 19 en 26 juni plaatsvond. Zo waren er complimenten van oppositiepartijen GroenLinks en CDA voor wethouder Taco Kuiper over het Zoetermeerse beleid voor armoedebestrijding tijdens het voorjaarsdebat. En er waren complimenten voor de wethouder van coalitiepartij LHN over de voortvarendheid van de wethouder op het gebied van duurzaamheid voor de portefeuille bouwen en wonen.

In de tweede termijn van het voorjaarsdebat sprak fractievoorzitter Margot Kraneveldt weer over Bouwen aan Zoetermeer’. Zonder enige interruptie kon zij benadrukken dat duurzaamheid, onderwijs, jeugd belangrijke onderwerpen zijn voor de PvdA. Ook pleitte ze voor veiligheid, aandacht voor ouderen en het behoud en bevorderen van evenementen in de stad.
Verantwoorde groei met goede voorzieningen maken het mogelijk om Zoetermeer een dynamische stad te laten zijn en blijven.

Als u de spreektekst van Margot Kraneveldt wilt lezen klik dan op de link: Bouwen aan Zoetermeer (2)

Waar ben je naar op zoek?