Verkiezingen

Op woensdag 21 maart 2018 waren er gemeenteraadsverkiezingen

Op onze flyer met tien actiepunten kunt u in het kort zien wat de belangrijkste punten van PvdA Zoetermeer waren tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Daaronder staat ook wat we voor Zoetermeer bereikt hebben in de vorige raadsperiode. Ook na de gemeenteraadsverkiezingen blijven deze actiepunten voor ons belangrijk.

Meer weten? Download dan ons verkiezingsprogramma ‘Zorgzaam Zoetermeer‘.
Of kijk ook eens bij onze standpunten en zie waar wij voor staan, ook als er geen verkiezingen zijn.

Elke zaterdag in februari en maart van 2018 stonden we met onze Rode Kraam in het Stadshart op het Promenadeplein (tegenover de Hema). Dit doen we als er geen verkiezingen zijn elke derde zaterdag van de maand (tenzij het harder waait dan windkracht 5 en niet in juli en augustus vanwege de zomervakantie). Kijk in de agenda voor de actuele datums. Heb je vragen, ideeën of wensen, loop eens langs en geef het aan.

De volledige kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 voor de PvdA in Zoetermeer vindt u hier. Onze eerste acht kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen stellen zich graag aan u voor. U kunt op een link klikken voor hun verhaal. De eerste vijf kandidaten van de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zitten momenteel in de fractie 2018-2022.