Commissielid, fractiemedewerker

Marissa van der Tol

Zorg & Welzijn, Toegankelijkheid, Jongerenparticipatie, Cultuur & Evenementen. Werkgroep ICT.
Marissa van der Tol

Over Marissa van der Tol

Het Zoetermeer van later

Voor Zoetermeer zie ik een toekomst waarin starters binnen een jaar een starterswoning kunnen huren, waarbij ze kunnen genieten van het groen in de omgeving. Een Zoetermeer waar kinderen vrolijk buiten kunnen spelen en iedere denkbare sport kunnen beoefenen. Er zijn studentenwoningen voor die jongeren die in Zoetermeer studeren of gewoon in de stad willen blijven wonen waar ze altijd gewoond hebben. Een stad waarbij toegankelijkheid voor iedereen voorop staat en de zorg op maat is. Tussen zwart en wit bestaan ook tinten grijs. Zoetermeer is vooruit gegaan op het gebied van duurzaamheid, het A label is niet meer weg te denken. Dit is een greep uit de toekomst van Zoetermeer, maar een ding is zeker: Het Zoetermeer van later is een stad waar we extra trots op kunnen zijn.

Met deze toekomst in het achterhoofd ben ik als commissielid woordvoerder over de onderwerpen jeugd en jongeren, onderwijs, kunst en cultuur, groen en duurzaamheid en bestuur van de stad.