Doe mee op 1 mei familiedag

Door Marga van der Tol op 17 april 2024

Doe mee op de 1 mei familiedag van PvdA en GroenLinks

We willen naast onze politieke uitingen ook graag eens op een andere manier samen zijn. Daarom is er voor elk wat wils op deze gezellige familiedag. We hebben een taartenbakwedstrijd, waar iedereen aan mee kan doen. Wie bakt de lekkerste taart? (Er zijn nog minstens 5 kandidaten nodig voor de taartenwedstrijd, dus kom op, keukenprinsen en -prinsessen, ga aan de bak voor ons! Laat je het even weten als je mee doet? Mail naar [email protected].) De jongsten kunnen knutselen, de wat ouderen kunnen op natuur-safari. En we doen spelletjes. Kortom, een gezellige dag voor iedereen.

Natuurlijk wordt ook de politiek niet vergeten. We vieren 130 jaar sociaaldemocratie, om 14.00 uur zal kandidaat-Europarlementariër Sinan Özkaya komen spreken en om 15.00 uur is er een film: ‘Het dichten van de loonkloof’, van Agnes Jongerius.

Wilt u iets anders? Er zijn voortdurend activiteiten!
We starten om 14.00 uur en we gaan door tot 18.00 uur.  Wij hopen dat er heel veel mensen komen naar de Blokhut in het Van Tuyllpark, Van der Hagenstraat 3 in Zoetermeer