Heb je onze volle agenda al gezien?

28 september 2023

Heb je onze volle agenda al gezien?

Sinds de val van het kabinet Rutte IV heeft de PvdA niet stilgezeten. De verkiezingen voor de Tweede Kamer naderen met rasse schreden. De weg, die we met elkaar hebben ingeslagen om deze Tweede Kamerverkiezingen samen met de GroenLinks in te gaan, maakt het extra spannend, maar ook ontzettend leuk en uitdagend! De banden met GroenLinks zijn hierdoor verder en versneld aangehaald en dit leidde inmiddels tot:

Op 14 oktober a.s. wordt ons gezamenlijke verkiezingsprogramma door de leden vastgesteld tijdens ons eerste congres samen, in Ahoy.

Maar het blijft natuurlijk niet alleen bij landelijke samenwerking. Ook lokaal verandert er van alles en werken we als PvdA Zoetermeer nog meer samen met GroenLinks Zoetermeer. En daarom hebben we ook een gezamenlijke campagne bedacht. Kijk eens in onze agenda en zie waar je ons kunt ontmoeten, waar je mee mag praten en waar je mee kunt doen.

De komende weken gaan we de straten in Zoetermeer rood-groen kleuren tijdens huis aan huis acties, de ramen zul je posters zien met onze idealen en samen zullen we geïnspireerd worden met inhoudelijke verkiezingsavonden, lokaal en nationaal. Want de verkiezingskoorts stijgt met de dag.
De start van onze campagne begint 29 september. Ben jij erbij? Samen kan het.