Onze gezamenlijke campagne gaat van start

26 september 2023

Onze gezamenlijke campagne gaat van start

Graag nodigen we de leden van PvdA Zoetermeer en GroenLinks uit voor de de Kick-off van onze eerste gezamenlijke campagne op vrijdag 29 september vanaf 17.00 uur in Café The Old Pal, Oostwaarts 4, 2711 BB Zoetermeer (Stadhuisplein).

De fractievoorzitters van beide partijen, Margot Kraneveldt en Jordy Boerboom, zullen jou en de andere aanwezige leden (vrijwilligers) bijpraten over onze inzet voor de landelijke campagne voor de Tweede Kamer verkiezingen op woensdag 22 november a.s. (peptalk). De nieuwe beweging GroenLinksPvdA wil immers straks de grootste partij worden in de Tweede Kamer met Frans Timmermans als onze premierskandidaat. Alle vrijwilligers in Zoetermeer gaan daarvoor hun best doen, zodat zoveel mogelijk kiezers in onze stad straks roodgroen stemmen.

We hopen dat we ook op jou een beroep kunnen doen om als vrijwilliger actief te worden. Natuurlijk hebben we al veel actieve leden, maar juist nu zou jouw inzet als (nieuwe) vrijwilliger heel welkom zijn. Kom daarom naar de kick-off en luister zelf! Heel binnenkort zal er een nieuwe gezamenlijke groepsapp komen, zodat we alle vrijwilligers van PvdA en GroenLinks makkelijk wekelijks op de hoogte kunnen houden van de komende activiteiten.

De Campagnecoördinatoren, Michael Jurriaans en Bart Lamers, zullen de campagneactiviteiten kort toelichten en daarnaast vertellen over een paar praktische zaken, zoals waar gaan we op zaterdagmiddag Huis aan Huizen. In de periode vanaf 7 oktober a.s. tot aan de verkiezingen zullen we waarschijnlijk in elke wijk een keer aan de slag gaan.

Oud-wethouder Jakobien Groeneveld zal om 17.00 uur iedereen welkom heten in The Old Pal en het formele gedeelte van de kick-off in goede banen leiden. Vanaf ca. 18.00 uur zal de informele kennismaking kunnen beginnen tussen de vrijwilligers van beide partijen (tot 19.00 uur).

Als je komt ben je de eerste die onze prachtige nieuwe posters mee kan nemen.