Politiek café + Pubquiz over de zorg

23 oktober 2023

Politiek café + Pubquiz over de zorg

PvdA en GroenLinks organiseren drie keer per jaar een politiek café met aansluitend een pubquiz. De volgende is op woensdag 25 oktober. Het thema is de Zorg.

We willen met elkaar de volgende vragen proberen te beantwoorden: Wat moet er landelijk in de zorg veranderen zodat we in Zoetermeer goede zorg kunnen blijven leveren? Wat zijn de voorwaarden daarvoor? Kortom: de landelijke politiek verbinden met wat er lokaal gebeurt.

Tweede Kamerlid Mohammed Mohandis is gastspreker. Hij heeft langdurige zorg, GGZ en Jeugdzorg in zijn portefeuille. En ook wethouder Ingeborg ter Laak is als gast aanwezig om samen met de zaal dit thema te verkennen.

We nodigen breed uit dus iedereen is welkom, neem gerust iemand mee.

Natuurlijk volgt er na het serieuze gedeelte over de zorg ook weer een gezellige pubquiz, waarbij we weer strijden om de (lelijke) wisseltrofee, gevuld met wat lekkers. Ook de pubquiz is gratis en we zouden het leuk vinden als je met een eigen team mee wil doen of dat je gezellig bij een andere team aanschuift.

We starten zoals altijd om 19.30 uur in De Kapelaan. Inloop vanaf 19.00 uur.