Uitslag referendum

17 juli 2023

Uitslag referendum

Beste leden,

De uitslag van het ledenreferendum is bekend: 87,9 procent van de leden die hun stem uitbrachten, sprak zich uit vóór een gezamenlijke lijst en verkiezingsprogramma met GroenLinks voor de Tweede Kamerverkiezingen!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme en deelname aan het referendum. Maar liefst 64,7 procent van onze leden heeft gestemd. Daarmee blijkt opnieuw hoe begaan iedereen is met de toekomst van onze partij.

Daarbij wil ik ook aandacht vragen voor partijgenoten die niet voor een gezamenlijke kieslijst gestemd hebben. Dankzij de grote betrokkenheid tijdens de ledengesprekken zijn onze ideeën aangescherpt en verrijkt.

Nu we weten dat we gezamenlijk de verkiezingen ingaan, begint het echte werk: samen campagne voeren voor een groen en sociaal Nederland! Ook hiervoor hebben we je nodig. Want het is geen geheim dat een zichtbare en krachtige campagne veel tijd, energie, en vooral geld kost. Wil je helpen om onze boodschap verder te verspreiden, meer mensen te bereiken, en verandering echt voor elkaar te krijgen? Meld je dan alvast aan als vrijwilliger of doneer voor de campagne en maak het verschil!

Ja, ik help mee!

Leden ontvangen binnen enkele dagen een uitgebreide e-mail met informatie over de kandidaatstelling voor de gezamenlijke lijst, de procedures en het verdere verloop. Houd je inbox hiervoor dus in de gaten.

Nogmaals dank voor je steun en betrokkenheid!

Met hartelijke groet,

Esther-Mirjam Sent