Afscheid commissielid Nilüfer Sağir

Door Margot Kraneveldt op 29 februari 2024

Afscheid commissielid Nilüfer Sağir

Op maandag 26 februari is officieel afscheid genomen van commissielid Nilüfer Sağir. Nilüfer heeft de fractie enkele weken geleden ingelicht over haar voorgenomen vertrek. De reden is dat er zich een enorm goede kans voordeed voor haar carrière, waardoor ze geen tijd meer overhoudt voor het raadswerk. Het feit dat er op dit moment helaas veel commissievergaderingen uitvallen voor de gemeenteraad – en vaak op de dossiers van Nilüfer – zorgde er ook voor dat het plezier in het raadswerk wat was afgenomen en maakte de beslissing iets gemakkelijker voor haar.

Burgemeester Bezuijen had afgelopen maandag voor Nilüfer een mooie speech voorbereid.
We zullen Nilüfer missen, maar we zijn er zeker van dat we haar nog regelmatig tegen zullen komen op een bijeenkomst van PvdA Zoetermeer.

(Dit filmpje bevat ondertitels die u aan kunt zetten via de instellingen op YouTube.)

Margot Kraneveldt

Politiek bedrijven zit me in het bloed, van 2003 tot 2012 op landelijk niveau als Kamerlid en sinds maart 2014 als volksvertegenwoordiger dichterbij huis: in mijn eigen stad, in ‘mijn’ Zoetermeer. In een leuk, gedreven, betrokken en deskundig fractieteam, met hulp van vele leden die ons inhoudelijk ondersteunen. Graag ga ik nog een raadsperiode door,

Meer over Margot Kraneveldt